~PoSe Di KamPunG MuaR BerSaMa KeLuarGa~

SeLaMaT HarI RaYe(>,<)

4 anak beranak..bby dlm perut terlindung hehehe
26 Sept 2010 - 29 Sept 2010 ritu sempatla aku balik kampung muar nak berpuasa ngn famili kat sane almaklumla,tahun ni kan aku kne raya umah mertua,kat  nun...jauh kat Perlis nun..jauh nyer.....mest aku sedey raye pertama nnti,nk kne raye ngn family baru tanpa family aku disisi..huk3..xpela kin,blajo2,ko kan da kawen,ade family baru, raye ngn suami n kuarge mertua...xper2..pengalaman baru kan..kre beruntung per ko kin,raye kat timur penah ase, kat selatan penah ase, thun ni turn nak ase raye kat belah utagha plak..mne taw best..(pjuk diri sendri hehehe) tahun depan raye la ngn famili sendri lak,+ baby pon da ade time tuu,wee..~~xsabonye nk raye ngn si kecit nie...;) da berangan macam2 dah untuk si kecit ni utk raye tahun depan nih..ritu g uptown damansara pon hampir nk beli je bju2 baby tuu Ya Allah,,mmg sgt2 comei.baju baby gurl,boy sumenyer mmg chunn lah..ee..xsabar nk saukkan kat badan bby aku ni..hehe..eh,kan da melalut..padahal nk story sal pose kat kpg ritu..leh tersesat n terlajak cite sal si kecit ni lak..sabar2,3 bln g bby kuor;) mintaknye selamat n sihatla sumenye nanti aminnn...Ritu balik pose kat kpg best taw..ari2 dapat makan duku, almaklumla...aku ni antu duku...aku ase la kan adela dekat 15 kilo aku makan duku seyes..sgt best..aku pon xtaw napela aku ske sgt duku tu..hehe.yg best lgi plak ari 1st kitorg smpai tu lauk berbuka punye la banyak sampai xtermakan..sonok mak ngn ayah sambut kitorg balik ritu..yang si dayah plak asik dok tgok perut aku..nk ase baby gerak ker x..yang paling best dapat masak sesame ngn mak n ayah kat dapur,gado2 sambil masak...ayh plak kalo die xkeje mest die akan masak same ngn aku n mak kat dapur, die pnyer air tangan sambal belacan la yang paling best..huh..aku leh tambah sampai 3 pinggan la kalo ade sambal die tuu..sodappp & podass sgt3..waktu sahur pon sambal jugak la yang aku layan, yang pelik tu xsaket perut la plak makan pedas pose2 ni..ayah dah jampi kot heheh..kebetulan lak ritu mase kami ade kat kampung ain pon ade balik gak, hah,cukup korum ape lg, mak ngan semangat nye telah membuat juadah2 raye cm nasi himpit, kuah kacang, kuah lodeh, rendang ayam untuk hidangan berbuka aritu..YA ALLAH, mmg sangat2 raye la suasanenyer..
nah ko,mcm2 ade..cm aye dahh cme pinggan je yg xcun sgt ;p




 tambah plak aku ngn mak plan nk suh sume pakai bj aye mase buka pose tuh, mle2 xbudget pon nk pakai baju yang same kaler,dan2 tgok most of us da pkai bju ijau so,that's it tema pon tercetus la di last2 minute..chun...sumer pakai ijau..sangat la raye...plus,mak pon bru je gubah bunge untuk raye pagi tu..kre da ade la sket2 unsur2 raye kat umah kami tuu...hehe..



pastu ape lagi sementara menunggu waktu berbuka kami pon telah wat sesi fotografi PRA RAYA khas utk aku yang xdapek menyambut raya bersama family thun ni..huk3... dan berikut adalah pelbagai posing raye kami yang telah dirakamkan;)

posing yg ke-2

                   hero2 ayah menunggu waktu berbuka depan periuk nasi dan asam pedas..rock gtu,ngn periuk2 kuor skali;p                        













0 menyerang hendap: