--kegemaran baru si syamil--

uwahhh...sekarang anak mama ni da makin agresif daripada biasa (wah, da mcam trade mark HotFM la plak;p) mau xnye, tangga tu kalo bleh mau je didaki sampai ke tingkat atas..aiiishhh..isau mama lah, kang tergolek dog mcmane?xke benjol kpala bulat tuh?hurm...syamil2.....

video ni mama rakam semalam, konon nk tunjuk kat member opis die buat bunyi cm rimau tuh tup2 leh plak die tergelek2 dlm video tuh tergelak mama la syamil...adeii...anak mama ni lawok sungguhhhh!!!

video

2 comments:

  1. versi daddy syamil..ehem3,kamu ni syamil bahaya la main tgga ;p
    hehehe..dh mcm bdk sek tadika dh mama ain tgok awok ni syamil ;p

    ReplyDelete
  2. ehehe....pandai ko tiru daddy syamil marah2..marah macam borak je kan?

    ReplyDelete