--Mampukah Malaysia Menghadapi Imperalisme Bentuk Baru--

wahh...skema jer tajuk entry kali nih...yer la untuk pengetahuan semua...mama baru jer balik dari syarahan perdana Za'ba yang menjemput tokoh negarawan yang amat disegani iaitu mantan Perdana Menteri Malaysia yang ke 4 iaitu Y. Amat Berbahagia Tun Dr. Mahathir Mohamad. 

credit to website upsi;)

haa...peranan mama dalam majlis ni ialah sebagai penyumbat tetamu...ehhh...wrong spelling la...penyambut tetamu.haih penat gak la menjaga keluar masuk tetamu n staff ke dalam dewan. bukan penat sebab ape penat sebab nak atur kedudukan dorang dalam auditorium tuh memandangkan keadaan dalam auditorium terlalu penuh sehingga ada hadirin yang duduk di atas lantai. tu belum lagi terpaksa menambah bilangan kerusi untuk menampung para hadirin.. tapi yang xbest nye mama dapat dengar separuh jer syarahan tu sebabnye xdapat tempat dudu. separuh jam terakhir je baru la dapat tempat duduk.

sesudah habis syarahan tu para hadirin pakat2 serbu tun nak amik gambo n bersalaman ngn die. haru sungguh bila mama n rakan penyambut tetamu diperosok oleh manusia2 lain yang nak bersalaman ngn beliau.mam xsalam pon, just mek gambo belaiu jer. seronok tengok tun sanggup berdiri lama kat laluan ker bilik VIP untuk menandatangani autograf dari para hadirin. 

goyang la plak gambo nih...

suasana dalam auditorium

penuh,,jarang auditorium upsi jadi penuh macam ni...

buku aturcara majlis

masa nih tun keluar dari auditorium.senyum jer tun...

nora,xdapat gambo dari depan pandangan dari belakang pon jadi lah kan???hehehhe...
lepas amek gambo nora tuh sepatutnye gambo mama lak tapinye, xdan sebab orang terlalu ramai yang berasak2. last2 mama terpaksa la rakam video mama bersama tun. canggeh x?janji ade kelibat mama hehehhe....

video

hehe..janji adee kan?sebenarnye ade lagi beberapa keping gambar ngn tun.tapi nanti mama buh kat enry lain erk sbb kwn xtranfer lagi la...ok setakat ini shj berita hari ini;p..daa.....

0 menyerang hendap: