--sofia n syamil--

seronot sgt3.. n syukur sgt2 bila mama da dapat jumpe Miss Nur Sofiya ee...chummelz sgt taw...
paling mama seronok tengok bila si syamil pon nampak teruja ngn adik nye tu..sgt caring, prihatin n penyayang lah mama tengok gelagat anak bujang mama tu terhadap si sofiya. kalau si sofia nanges die akan bersuara cm nk bagitau kite "sofiya nanges la pujuk la cepat"  xcaya ce tengok gambar nih....
 
sofiya:waaa...mama nak neneng!!!, syamil: anyone, please tell mama ain, sofiya crying la...
syamil:sofiya don't cry oke...abg ade nii....;)
kan?betul x?pandai kan syamil take care of his sister?
 seronok tengok syamil pandai jaga adikknye;)
die pon sgt suke kalo dapat cium n belai si sofiya, tapi kena perati la gak sbb syamil sndri pon xtaw cmne nk pegang baby tu.kang die pegang ganas2 lak...

sayang adik pia abg syamil ni;)

olololo....meh abg syamil nak dukung pia....ringan je pia, pia tido lena2 yer?

sweet kan?mama touching jap tengok gambar dorang ni...
sayang dua2 budak sweet nih...;)

tengok...sampai tido pon nak sebelah sofiya...sayang sangat adik die..

Nur Sofiya Mohd Hafizi


5 comments:

  1. TU TANDANYA ABG SYAMIL MAU ADIK LA MAMA....HUHUHU

    ReplyDelete
  2. heheh..sabar yer syamil...dua tahun lagi mama bagi adik kat syamil....;)

    ReplyDelete
  3. sweet sgt abg syamil cium sofia..sofia pon sayang abg syamil ugakk ;p

    ReplyDelete