--setelah 5 bulan x mengupdate blog--

kala ini,
mata aku ni xleh bukak akibat ngatuk sgt3..
almaklumlah hari isnin,
semalam pulak baru balik dari muor, sampai tanjung malim pulak pukul 12 malam..

 sampai umah plak terus kemas beg baju anak nak hantar ke pengasuh,
turun kan EBM syahir nk thaw kan,
kemas beg baju yang bwk balik dari kampung, 
haih, mane xngantok kan??
ni pon mata rase mcm kan kena pakal penyendal je xnak bag tertutup..
kritikal x kengantukan aku ni...
;(


bila dah ngantuk
 n xde keje ni aku pon rajin la tgn n jari jemari aku ni baca blog kawan2,
n aku pon terperasan bahawa aku pon ade blog yang telah terabai sejak beberapa purnama!!

ayakkk!!
hehehe....
anak kedua dah nak masuk lima (5) bulan baru la nak start memblog balik..
huhu..
tapi xpe kan kwn2?
better late than never right??
insyaallah i'll keep writing my story here;)

anak yg kedua tu dah nak masuk 5 bulan..
alhamdulillah sihat n debob...
hai, nama saya syahir..;D

mak nye plak makin slim (ni kata kawan2 n sedara mara lah)
adik aku dayah tu siap cakap aku mcm wifey popaye...
ishhh..
ade ke patut??

 jeles la tuu...;p

tapi memang lebih kurus la berbanding lepas bersalinkan si syamil,
dapat berat anak dara balik..yippie!!!
 penangan berkorset PREMIUM BEAUTIFUL ;)
xrugi melabur beli korset aritu,
badan slim, susu badan maintain, xde sakit2 badan,migrain pon xbrani dtg lagi dah ;)
alhamdulillahh...;D

xde la kurus sangat kan?? ni gambar minggu lepas jalan2 ke Langkawi;)
 haihh..
masih mengantuk laa..
nk bancuh kopi jap ahh..
tapi bkn sembarangan kopi..
aku nak bancuh mineral coffee ni..
ada kandungan magnesium yang penting utk penyerapan kalsium..
memang sesuai la kan utk aku yang meyusu baby ni kan?

hehehe...
kat entry lain aku story pasal kopi ni ekk??
besttt!!

 

0 menyerang hendap: