--2014--

--2014--
perubahan yang terjadi bila dah masuk tahun 2014 ni ialah:

  • umur aku dah masuk 28 tahun (23 Januari 2014)
  • dah jadik mak untuk dua orang anak 
  • (MUHAMMAD SYAMIL RAFIQIN & MUHAMMAD SYAHIR RAFIQIN)
  • dah jadik maklong bagi dua orang anak sedara (sofia & aqilah) maklong sayang korang Muahhh~! (mat sis's family)
  • bakal jadik maklang bagi seorang anak sedara (mat jahak's family)
  • masih lagi isteri yang bahagia bagi en. MOHD KHAIRUL MAT JAHAK  alhamdulillah ;)
  •  dah menjadik warga FAKULTI SENI KOMPUTERAN DAN INDUSTRI KREATIF @UPSI ni (kalo x aku ni warga BAHAGIAN SUMBER MANUSIA,UPSI) telah ditukarkan pada 2 Disember 2013 yang lalu. sedihhhh....terpaksa tinggalkan kawan2 yang sentiasa bersama2 sejak mula2 masuk keje dulu;(
  • dah berubah skop kerja, kalo x dulu aku uruskan kerja berkaitan dengan kakitangan bukan akademik je, sekarang aku jaga Jabatan Multimedia Kreatif kat fakulti ni yang mana kena berurusan dengan pensyarah dan pelajar (ok, yang ni macam sedikit ralat bagi aku..hehe, xtau nape, tapi i'll try my best utk terima cabaran dalam pekerjaan ni)
  • bakal terima adik ipar bulan Februari ni (Faiz & Bella akan bergabung, MELETOPP!!)
  • masih lagi pengguna tetap korset PREMIUM BEAUTIFUL (ehehe..perlu ke mention??;p) 
  • berubah dah jadual aku sebab nak menguruskan dua org hero tu. abang amel kalo ikutkan, tahun 2014 ni die dah 4 tahun, so aku dah start sekolahkan die kat PASTI Hulu Bernam. si adik aher plak,aku letak die kat rumah pengasuh di Ketoyong. Jauh aku berulang ari2.. isk..
  • masih lagi bergelar ibu bekerjaya yang full breastfeed baby. setakat ni alhamdulillah stok susu mencukupi untuk si aher bambam tu.kadang2 je pengasuh call mintak susu lebih sebab aher minum melebihi had..jenuh aku nk berkejar ke umah pengasuh..huhuhu...
hurmm,
tu jela kot yang berubah...
azam aku nk jadi yang lebih baik dari yang sebelum ni...

simple kan???

semoga ALLAH permudahkan aminnn;)


2 comments: