--Tingkat kan kesuburan dan peluang untuk memiliki cahaya mata--

comeynye tengok baby tu tido...(>.<)
Alhamdulillah, ikin bersyukur sebab ikin adalah antara wanita yang beruntung sebab ALLAH berikan peluang untuk merasai kebahagiaan memiliki zuriat sendiri. Sesungguhnya, memiliki zuriat sendiri tu adalah satu nikmat yang xternilai buat mana2 wanita yang bergelar isteri, aset dunia akhirat, yang akan mendoakan kita bila kita dah xada nanti.
ALHAMDULILLAH...
semoga anak-anak ikin nanti akan jadi anak yang soleh, taat pada perintah ALLAH dan RASUL, boleh berjasa pada keluarga  dan masyarakat aminnn;)

Bagi yang masih mencuba untuk mendapatkan cahaya mata, ikin saran kan untuk mencuba PREMIUM BEAUTIFUL dan HERBA MAHARANI. insyaALLAH, kombinasi kedua-dua ni akan membantu untuk meningkatkan kesuburan dan kebarangkalian untuk pregnant.


BERKESAN dipasaran..



Antara KELEBIHAN & KEISTIMEWAAN Premium Beautiful dan Herba Maharani adalah:

  • Premium Beautiful membantu badan anda untuk mengimbangi hormon seperti estrogen progesteron.

  • Dengan hanya memakai korset Premium Beautiful, kedudukan rahim anda akan stabil, mengukuhkan, dilindungi (kedudukan rahim lebih stabil, kuat, dan dinaikkan ke posisi yg betul).

  • Apabila rahim bersedia, peluang anda untuk hamil akan lebih BESAR. Premium Beautiful boleh meningkatkan peredaran darah dan secara tidak langsung membantu untuk meningkatkan kesuburan anda!!

  • Obesiti (kegemukan) adalah salah satu faktor ketidaksuburan, seperti yang diketahui ramai Premium Beautiful dapat membantu anda untuk mengurangkan berat badan (testimoni bannnyyaaakkkk, ce search kalo xcaye;;p)

  • Dengan pengambilan harian Herba Maharani, kiraan darah anda akan meningkat (Menambah darah) dan stamina seksual anda akan dipertingkatkan (tenaga batin).

  • Ia juga berkesan untuk memperbaiki haid yang tidak teratur anda ,mengecutkan otot rahim selepas bersalin, mengawal tahap hormon dan lain-lain seperti sakit perut,  keputihan, dan lain-lain.

  • Keberkesanan produk ini dapat dilihat selepas 2-3 bulan pengambilan harian.


So ini antara SEBAB2 UTAMA yang anda perlu pertimbangkan dan ianya sgt BERBALOI!!



Anak adalah anugerah Allah yg tidak terhingga..

USAHA + BERDOA + TAWAKAL

merupakan elemen penting yg perlu ada dlm diri kte..

So xsalah kte melabur sedikit duit utk mendapatkan zuriat sendiri..

ANUGERAH TERINDAH DALAM HIDUP SETIAP WANITA

InsyaALLAH

for details contact ikin
012-6981912 - ikin @ email;asheekiyn_sis@yahoo.com

0 menyerang hendap: