--cameron highlands--

adeishhh...bile ngah kering ni lah ase nk p berjalan2...awat yg aku salu tringat kat cameron highlands ni....???best oo g sane...aku da jatuh chenta ngn keindahan ladang teh die...owhhh2...sgt3...chantek...

udara segar lak tu, ms ni aku pegi ms bulan Mac ritu..xtdo sn pon...balik hari tu pon da ckup tp aku ase kalo tdo sn lg best kot hehhe...

kami ternmpak Bharat tea Plantation ni ms otw nak mendaki naik ke Brinchang, ari tu pon cuaca baik jer...pemandangan yag SUBHANALLAH maha cntek kami pon SNAP3 gambar la...!!!


pastu kami naik ke Brincang makan dulu isi perut setelah lapo mendaki Cameron nih...dah kenyang, kami round kedai2 jual bju sejuk la,keychain la..mcm2 geram negok...sempat la sambar topi utk syamil....


tara,syamil bertukar topi,cntek x?RM7.90 jer..

pastu kami beralih lak g The Big Red Strawberry Farm..ni la tempat yg paling aku suka...bnyak bunga2,strawberry, kaktus....warna warni..suke3....

bunga3.....


keychain2 yg commel mcm nk mkn jer....


ini mmg sedappp....sgt3....

posing semata2...padahal xsuke pon kaktus tuhh,mcm raksaksa

abaikan suami sy yg hensem tuh...coklat cicah strawberry mmg TERBAIKKK!!!
syamil pon nk mkn strawberry??xleh syg kecik lg..nanti da bleh mkn mama bg mkn yer;)


 P/s: disini telah mempamerkan kesalahan sy iaitu meyusukan syamil menggunakan botol, mengikut FARA FARHAN,iaitu Kaunselor Laktasi kalo baby ngn mama nye bg je direct feed. tula dulu xde ilmu bnyak silapnye..INSYAALLAH xkan berulang lagik..hehehhe...

0 menyerang hendap: